Pages

Clicks Please

Sunday, December 30, 2012

Hanya aku, aku lagi, anime dan kraf

Dear Diaries,

hari ini hanya ada aku dan aku dan aku lagi...
i feel like dalam dunia ni hanya aku sorang je yg hidup..
everything around me yg alive is invisible or just dissapear..
owh...nooo.....

hari ni...ape yang aku buat untuk hilangkan rasa bosan itu pergi..
menonton tv.. td siang selamatlah jugak sbb ade citer industan kat tv3..so...bolehla layan gak..
lepas tu..citer da habis..aku pun tak tahu nak buat ape..feel so bored ya ampun...tak tahu kenape..
mungkin kalau aku ade someone yg sentiasa ada bersama aku.. aku takkan rase sunyi sepi.. atau pun bosan..
huhuuu.. my mind feel like i wanna go somewhere else...tapi tak tahu kemana nak dituju.. just rase mcm nak keluar rumah... tapi tak de arah tujuan...i'm lost... kesian betul..

apesal ek..hidup ni rasa mcm bosan yg teramat sangat la..
then aku punggah balik semua barang2 kraf yg ada.. aku pun hiburkan hati dengan buat benda ni..

Ini ajelah yg buat aku...at least boleh hilangkan sedikit rasa bosan didalam diri ini...huahuahuaa...
Owh..actually vooodoo doll aku tu tak siap lagi...takde idea pulak nk wat rupe ape... ;p

0 ♥ cHenta: