Pages

Clicks Please

Monday, November 19, 2012

Meet My Jenny Wenny

Assalamualaikum dan Alhamdulilah masih diberi nafas..

Hari ni nak cerita pasal bff saya yang baru. Namanya Jenny Wenny. Hari ni saya mintak cuti halfday keje kat bos semata2 nak amik si Jenny Wenny ni la. Mula2 tu, bos suh tunggu client datang atas urusan nak settelkan banner / bunting yg org tu nak buat. Tapi nasib baiklah client tu tak jadi datang hari ni... Hehee.. dapatlah pelepasan untuk bercuti santai petang ini. Kih2.. tapi, bos saya ni sibuk pulak dia nak hantar  g amik si Jenny Wenny tu.. Tapi okla tu kan jimat sket duit tambang bas aku hari ni..hehe.. Alhamdulilah.

Lepas sign2 agreement pe benda sume tuh.. tibalah masanye untuk saya berjumpa dengan si Jenny Wenny dan membawanya pulang. Actually dah lame saya tak jadi rider ni...tambahan pulak lesen takde... Amboi main redah je lah ea.. Saya bawak si Jenny Wenny tu pun speed 40kmj je..hihii...okla tu kan.. seram gak ar nak bawak g jalan besar.. banyak bas, lori , kete sume.. Tapi redah je la ..nanti lama2 biase ler tu.. hihi.. Alhamdulilah saya berjaya bawak Jenny Wenny pulang ke rumah and sempat la g isi minyak sendiri.. Walaupun sebelum ni saya tak pernah pun g isi minyak motor/ kete. Rupa-rupannye takde ler sesusah mane pun. Redah je..haha.. XD. 

Ok..jeng..jeng...jeng.... Inilah dia Jenny Wenny saya.
|
|
|
|
|
|
|
V

Actually saya nak warna jingga putih. Dah order tapi lama sangat kena tunggu sampai tak tahu bila boleh dapat. En Razlan Honda tu suggest kat saya, dia kata " Amik je laa warna yang ada, kalau awak nak tunggu warna jingga putih tu saya pun tak tahu bila boleh dapat". Then saya pun malas nak fikir lagi pasal skuter saya ni. So, amik jelah kaler hitam merah ni.. PUN cun jugak eh.. nanti2 boleh fikir untuk customize kaler dia.. hehe.. Lepas ni boleh g keje ngan Jenny Wenny je..tak payah dah nak susah2 tunggu bas lagi..^_^


Tak dapat warna orange / jingga tu takpelah..huhuu.. ( sebenarnya ada rase kecewa gak sikit ).. At least aku nak g mane2 da senang dah sekarang ni. Next month jangan lupa amik lesen ye Cik Fatin. Dapat lesen L dulu pun jadiklah...hihii.. Pasni aku cadang nak tukar warna Jenny Wenny ni jadi macam gambar kat bawah ni....




0 ♥ cHenta: