Pages

Clicks Please

Thursday, December 2, 2010

Hari terakhir bersama Blacky & Baby...

Ya..hari ni hari terakhir untuk aku bermain2 bersama Blacky dan Baby... lepas ni dah takde lagi la bunyi wheekk..wheekk...semasa bukak pintu. Hidup aku pun akan kembali sepi.. Sebelum adik aku amik Blacky sempat jugak aku photoshoot gambar terakhir mereka. Blacky & Baby... selalu je nak lari bila aku pegang mereka. Tak macam Mocca & Choca. Mocca Choca manje..mungkin sebab dulu aku selalu luangkan masa untuk dua ekor ni...dan selalu manjekan mereka.. Hmm.. sedih tu memang la sedih..tapi tak rase macam mase aku lepaskan Mocca Choca pergi dulu... Tuan baru Blacky orang yang aku kenal... So, bila2 mase je aku leh pergi melawat Blacky. Hmm..lepas ni tak tahulah macam mane dengan hidup mereka tu.Harap akan baik2 aje.. dan hidup mereka akan lama.. Aku harap sangat sesiapa yang jaga mereka ni menjaga dengan baik.

Aku sayang Mocca & Choca... Aku sayang Baby & Blacky... Tapi aku terpakse lepaskan mereka pergi.....

1 ♥ cHenta:

Unknown said...

Salam kunjungn jom join UniKL Bloggers de facebook..submit url link blog anda di wall page dan nyatakan anda dari UniKL mane,,,blog anda akan tpapar secara automatik disana setiap kali anda update blog anda,,,tak percaya jum tgok kami sudah ada hampir 70 bloggers unikl

http://www.facebook.com/pages/UniKL-Bloggers/165952636749982