Pages

Clicks Please

Friday, June 4, 2010

Hari ini...Bukan semalam- Kenangan bersama kawanku~

Salam semua blogger yang singgah blog ai yg tak glemer ni...

hmm...mungkin hari ini dan seterusnya....blog ini akan menjadi sebuah diari kehidupan aku. Dah lame mmg aku tak gunakan diari buku.. semua kisah2 sedih, gembira aku ade kat dalam hdd kepala aku je..heheh..hurm...actually aku rindukan semua kawan2 rapat semase bersekolah dulu...tapi, mereka semua ramai yang dah lost contact.... ade yang dah mendirikan rumah tangga. So, aku jugalah tinggal sensorang.... kawan tu ade tapi x serapat mane pun... Aku rase aku memerlukan kawan yang boleh dipercayai, sentiasa ada bersama aku dalam susah dan senang...happy together...sharing and caring each other.... aku ade bf...tapi bf tak same macam bff.....if bf go...bff never let u go....i guess...

Aku tengok..orang lain...happy je ngan kawan2 diaorg..can hangout together..tapi, aku?....mungkin salah aku jugak kot yg tak berape pandai nak menjaga relationship tu.....dulu aku ade seorang kawan ni...aku suke berkawan dengan dia..kite mempunyai minat yang same..skuter..tp sesuatu berlaku selepas itu...aku tak tahu kenape...tiba2 dia menyepikan diri....ade prob ke?ape ke?...no.hp pun dia dh tukar agaknye....selepas itu...aku kenal rapat ngan seorang kawan yg lain....dia adalah seorang kawan yang baik..selalu tolong aku mase dalam kesusahan dulu...sampai sekarang aku tak tahu mcm mane nk balas jase dia ni...then, rupa2 nya....dia ni adalah kawan kepada kawan aku tadi..hmm...aku tak tahu mana silapnye...mungkin ini penyebab persahabatan aku dan kawan yang 1st tadi jadi renggang. Sometimes, kite bertemu secara tidak sengaja tapi kita langsung tak bertegur sapa...aku pun x tahu macam mane nk memperbaiki relationship tu...so, i let it go... aku teruskan berkawan dengan kawan yg 2nd....sampai skrg kite still contact walaupun dah tak serapat dulu.. thanks to be my friend u guys...

Dulu pun aku ade kawan baik bernama syah....dia ni memang selalu bagi nasihat kat aku tentang kehidupan di luar....tapi, hubungan kite putus selepas awek dia tak nak kitaorg berkawan lagi. Kitaorg bukan scandal...tapi kawan.... Aku mengenal syah dulu sebelum awek dia.... aku dan syah adalah kawan. Tapi, mungkin awek dia tak boleh terima ade perempuan lain yang dekat dengan syah..sbb itu dia suruh aku pergi... ok. fine aku pergi meninggalkan kawan aku tu. after that, i didn't have someone untuk bercerita. Aku faham ape yang awek syah rase...mungkin dia takut aku akan merampas kebahagiaan dia...tapi sebenarnye tidak pun...tak de niat pun aku nk huru harakan keadaan...aku percaya pada diri aku...aku boleh bezakan antara kawan dan kekasih. Tapi, mungkin orang lain tidak. Sampai sekarang aku tak tahu khabar diaorg...dah kawin ke belum?...Tapi, aku doakan je semoga diaorg bahagia.

Dari kecik lagi aku tak berapa ramai kawan...ye lah sbb kat kawasan perumahan aku ni...xde yang sebaye ngan aku...mungkin sebab itu kot...aku tak berapa nk pandai bergaul dan jadi pendiam...hmm..sbb itu juga aku berkawan dengan diari dan pensil...


0 ♥ cHenta: