Pages

Clicks Please

Sunday, January 10, 2010

Cokolat Fair

Hari ni merupekan hari terakhir cokolat fair..
so, aku pun mengambil kesempatan untuk pergi memeriahkan pesta coklat tu.
memandangkan aku adalah salah seorang pemakan coklat
tapi..
aisey..aku ingatkan best sangat cokolat fair ni..
rupe2nye x berape nak best sangat..
coklatnye pun xde yang btl2 sedap..ahaks..
cume ade la yang mengagumkan..thee hee..^_^.
tapi sayangnye aku bwk kamera dslr aku..
kalau x leh amik gambo banyak2..
Jom tengok gambo ni.
aku amik guna Miss Pinky aku je 2.0 mp
!
!
!
!
!
!
v

Tengok saye beli coklat =n_n=
!
!
!
!
!
!
!
!
v


Ini dia coklatnye..3 jenis aje..
x mampu nak beli banyak2..;p
tapi coklat yang dalamnye buah strawberri tu agak pelik rasenye..
strawberrinye masam!!

ok sekian untuk hari ni..
letih aku x hilang lagi..adoi..
Nak tido..Zzz
http://emo.huhiho.com

11 ♥ cHenta:

ema.razali said...

dulu ema takk makan coklat . lagi suka susu drpd coklat (: huhhu . dah besar sikit umur ni baru makan ^__^

Nabiel said...

cik tedy~
cklt tuk bang biel xde??hehhee:P

Ema Teddy said...

ema.razali:
eh cokolat cedap oo..my fav kinder bueno..fuh delicious..

Nabiel:
nak coklat beli sendiri..hehe..
tu beli limited edition punye..kih3..

Ema Teddy said...

ema.razali:
eh cokolat cedap oo..my fav kinder bueno..fuh delicious..

Nabiel:
nak coklat beli sendiri..hehe..
tu beli limited edition punye..kih3..

sI tEDI said...

nape x belikan aku sekali?
ekekekeke

Ema Teddy said...

si tedi:
heheh..x kirim..

HEMY said...

katne ek fair ni??ari tu adik beli kat langkawi

HEMY said...

katne ek fair ni??ari tu adik beli kat langkawi

Ema Teddy said...

Hemy:
cokolat fair kat Mid Valley Kl..hee..last day tadi

MéuzAngelo™ XXIII said...

woww..!! coklat..!! my fav..!! hehe

Ema Teddy said...

MeuzAngelo:
my fav too..^_^