Pages

Clicks Please

Friday, January 8, 2010

Bwahahaa Timetable dah kuar

Salam dan Selamat Pagi..
Ghehehee...
hari ni aku tengok kat e-citie (Unikl Online)
tengok timetable dah kuar.
Yahoo..aku leh bercuti 3 hari..Fri,Sat,Sun.
hope jadual ni x tukar agi..
kalau nk tukar pun biar yg kelas malam tu..

Tapi semestinya sem 4 yang bermula 11hb ni
aku dah xleh nak memain agi.
coz aku nyer target sem 4 ni nak naikkan balik pointer cgpa yang jatuh
subjek2 untuk sem 4 plak agak susah sket..
tapi aku akan berusaha untuk mase depan aku.
Yeah..cayalah !!
bersemangat nih
hope, semangat ni akan berterusan sampai sem2 berikutnya.




14 ♥ cHenta:

Sharinginfoz said...

bagus cuti jangan tak cuti.. happy selalu...

Petrol Tanpa Subsidi-RM2.10????

Nak Gelak Ke Tak????

Sharinginfoz said...

baguslah dapat cuti....


Petrol Tanpa Subsidi-RM2.10????

Nak Gelak Ke Tak????

Aidi-Safuan said...

hoho...good luck~

Ema Teddy said...

Sharinginfoz:
cuti 3 hari tu mesti kena siapkan assignment je nanti T_T.

Aidi-Safuan:
Oh hoo..tenkiu..tenkiu..

sI tEDI said...

bersemangat!!

Ema said...

semangat ! ^__^

cikgu isza said...

unikl,
adik 2 org ngan bakal adik ipar x student unikl

Ema Teddy said...

sI tEDI, ema :
tenkiu..tenkiu..^_^

cikgu isza:
owh ye ke?tp unikl kn byk tpt. sy unikl miit...thee hee..:)

Ema Teddy said...
This comment has been removed by the author.
+ RyNe_0n9 + said...

peh sukenye jadual camni.....
sem lpas da rase xde class jumaat tp sabtu ade kelas....

gud luck ya....
blajo rajin2...
tapayah bayo mara......huhu

Ema Teddy said...

Ryne:
yup sem lps pun ade gak kelas hari sabtu..hari jumaat cuti.. tp sem ni bahagie sket ar coz cuti 3 hari..

QieFLy si Dolce said...

hahahaha harap2 unikl ni tak tukar2 jadual la yer lepas nie....

QieFLy si Dolce said...

hahahaha harap2 unikl ni tak tukar2 jadual la yer lepas nie....

Ema Teddy said...

QieFLy si Dolce:
yup2..harap2 la..