Pages

Clicks Please

Sunday, July 5, 2009

my finale project during diploma

Hai geng...hari ni aku ade new entry nk kongsi ni. Nak gak dengar pendapat dari kawan2 sekalian dan sesiapa lah yang view blog aku nih. So, this is it sebuah music video 2d yang aku wat guna software macromedia flash dan adobe illustrator. Mase nak wat final projek ni mmg giler kentang gak aku dok fikir. Macam mane aku nak siapkan dalam mase sebulan lebih je. Dahla time tu aku keje full time jadi graphic designer kat Signlab SE. Memang buzy memanjang ngan keje kat office. Tapi, last2 aku dapat gak siapkan video nih walaupun aku sebenarnye x puas hati sgt mase final presentation sbb aku x wat CDI dan report pun aku x buat hahaa... Tapi, aku bersyukur sgt sbb lecturer aku tu memang baik sangat namanye Cik Nur Azizah, dia memahami dan dia tahu hasil kerja aku mcm mane. Akhirnya, aku berjaya dapat A untuk final projek nih. Bukan senang beb nak dapat A utk final projek tu. Terkejut jugak la bila result kuar tgk mark ok walaupun preparation aku k.o.

Kat bawah ni adalah sebuah music video yang aku buat untuk final projek mase time diploma dulu. So, enjoy la...tu lagu favourite aku tuh...penyanyinye pun aku minat sgt.


video

p/s: fenin gak pale otak nak siapkan mv nih..last2 aku wat presentation dan judges sgt berpuas hati ngan hasil kerja aku.. wee...bangga akuh..

0 ♥ cHenta: