Pages

Clicks Please

Showing posts with label photoshoot. Show all posts
Showing posts with label photoshoot. Show all posts

Thursday, April 8, 2010

Bersama Pelakon Hotel Mania Di Kampus

Salam semuanya...ohohoo..hari ini saye sangat gumbira kerana saya dapat bergambar dengan bf2 baru dan gf baru..hahahahaa....macam pelik je kan bunyinye...Hehee~

Kalau korang nak tahu sebenarnye hari ini dan esok merupakan Open Day UniKL. So, hari ini ade pelakon Hotel Mania datang memeriahkan Open Day kat universiti kitaorg. So, ape lagi snap2 la gambar...heheh..

Ops..ops..yang ni bukan pelakon hotel mania ye..yang ini photographer je..heheh..me and my housemate

Adoi..nampak sikit pun jadilaa...
=n_n=

Wednesday, March 31, 2010

Fine Art Photography - loneliness



Loneliness
Apa yang anda rasa bila tengok gambar ni?
Sila komen ye...^_^
Ini adalah salah satu Fine Art Photography aku.

Monday, March 22, 2010

Pesta Hot Air Balloon Putrajaya 2010

Mari kita lihat gambar-gambar yang telah diambil oleh saye mase pegi pesta hot air balloon semalam. Ade kawan2 yang pergi gak ke pesta kat putrajaya nih? Mari kite share gambar... Saye bernasib baik sebab dapat masuk untuk ambil gambar belon2 panas ni. Hehe..tu pun sbb saye ade bawak incik Sony A saye. Mestilahkan...tapi saye dapat masuk sorang2 je, incik Bf sy tinggal kat luar. Cian dia...hanye org yang ade kamera dslr  je leh masuk. Tapi kecian arr kat saye sebab xde owang nak amikkan gambar saye ngan incik belon panas. Hmm.. k lah just enjoy the scene... Actually sy budak baru belajar menggunakan kamera dslr nih..hee...kalau gambar x berape nak cantik...harap maap je la..hee~











nasib baik ade org sudi tolong sy tangkap gmbr kenangan ngan incik belon panas. Hee~






Hehe..ade agi gmbr saye upenyer...

Hee~..sume gambar diatas telah diedit.. baru amik 300 ++ gambar. Kamera saye cam dah semput je..ape laa.. lagipun hari dah golap mase tu. Xpat amek gambo yang cun2 agi...So, pastu kitaowg pun balik.

P/s : Aish2...lupew nak cakap..nanti assignment terbaru saye. Saye kena buat figure transformer la...adoi...Nantikan je la kemunculan transformer pertama yang berjaye ditransformkan oleh saye.

Saturday, March 13, 2010

Fashion & Potraiture Photosho0t

Alhamdulilah...akhirnye selesai sudah assignment yg ke 2 ni. Actually, setiap seorang daripada student subjek photography kena ambil 1 gambar untuk fashion & potraiture. So tema yang aku pilih adalah Emo Lolita. Aku pilih tema ni sebab aku sangat suke dengan emo style. Dari dulu lagi aku suke menggayakan style Gothic emo Lolita. Heheh..so model aku pun dah ditransformkan kepada style Emo. Thank to Nisa kerana sudi menjadi model untuk photoshoot kali ni. Gambar ni di ambil dalam studio photography dengan menggunakan kamera Nikon D60 dan 1 Combi. Jom lihat dan komen gambar di bawah ni.

All of this picture are copyright by NF Photography. All right reserve.
Copy of this photo are not allowed.









Ok. Sape2 yang tengok n bace entry ni.. Silalah komen ye.

Saturday, March 6, 2010

Seram : The Making Of Hantu Bungkus

Anda pernah tengok hantu tak?
atau tengok cerita hantu. Mestilah anda pernahkan tengok cerita hantu.
Ape yang saya ingin paparkan dalam entry kali ini mungkin akan membuatkan anda ketakutan.

Pernah tak anda bayangkan
Kalau anda betul2 terjumpe/terserempak dengan hantu.
Apekah yang anda akan lakukan?
Adakah anda akan lari lintang pukang macam ni?
Atau anda terpaku lalu terkencing didalam seluar kerana ketakutan?
Adakah anda akan menjerit sekuat hati?
Atau reaksi muka anda pasti macam ini

Amacam...anda dah bersedia ke untuk melangkah ke alam penuh misteri...
 meh skroll ke bwh.

Tuesday, January 26, 2010

Aku, Sony dan Sony

Hari Sabtu lepas aku g outing
Saje nak mahirkan guna kamera DSLR Sony A300 aku tuh
Outing KLCC je kot..
Meh tengok gambo yang dah di snap


 Ini beg saye kah?
Ape yang korang fikir bila tengok gambo di atas?

 
Gambo kat hp tu lg nmpk ensem dpd yg sebenar..hak3..





Ni snap pakai Sony Ericsson Z601i 2mp je.

Begitulah alkisahnye..
Aku, Sony dan Sony Ericsson


sekian~