Pages

Clicks Please

Saturday, January 8, 2011

Awak...saya bosan

Awak...ya awaklah...saya bosan ni..
saya tak tahu nak buat apa ni...kepala otak saya stuck tak leh nak fikir dan rasa macam nak pening2 lalat gitu....boleh tak?...huhuu

Awak...awak rasa apa yang patut saya lakukan sekarang nih?
Saya memang tersangat rasa bosan macam takde sape lagi dalam dunia ni...huhu..sedih tak cenggitu?

Sejak2 saya kehilangan semua yang saya sayang ni... hidup saya rasa sunyi je...
Lebih2 lagi bila penghibur saya dah takde ni...mmg sunyi la ..

Awak kawan saya cakap suh saya nyanyi lagu dewa-hadapi dengan senyuman.... jap ea...sy nak nyanyi... Jom kite nyanyi sama2....pas ni mesti dah tak sedih lagikan...huhuk...T_T...

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi….
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan

Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah….
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini

Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang


0 ♥ cHenta: