Pages

Clicks Please

Tuesday, August 24, 2010

Ayahku sakit lagi..

Salam semua kawan2 blogger... Dah lame tak menaip entry baru kt blog chocolateddys ni. Sekarang dah naik sem, makin buzy ngan assignment dan kuliah. So, mase tu takde sangat untuk berblogging. Hmm...sebenarnya Ema Teddy ngah sedih dan risau dengan keadaan ayah. Ayah masuk wad lagi, sakit yang sama macam dulu. Sekarang dah dihantar ke wad hospital Johor. Ingat nak ikut abg balik kampung jenguk ayah, tapi Ema ngah pening sekarang...ngah risau pasal kesihatan ayah, test, dan assignment yang kena submit dalam minggu ni. Dah nak raye ni banyak pulak assignment nak kena buat. Pastu ada plak kelas hari sabtu. Kalau dapat siapkan semua assignment dalam 2 hari ni..okla...boleh la Ema skip kuliah dan pergi jenguk ayah kat wad.

Haish..rasa macam buntu plak kepale otak ni. Bila difikirkan, kesian kat mak sebab kena jage ayah sorang2...dah la HSA tu jauh dari anak2 dia yang lain. Kalau dulu masa Ema kerja kat BBU leh la jugak jenguk2 mak ngan ayah kat hospital. Sekarang ni macam mana la mak nk uruskan semua tu. Harap2 takde apa2 yang serius dengan kesihatan ayah. Kawan2 yang singgah kat blog chocolateddys ni tolonglah doakan juga untuk kesihatan ayah Ema ye. Harap kami sekeluarga tabah menghadapi dugaan yang akan datang.

"Ya Allah, kurniakanlah kesihatan yang baik untuk kedua ibubapaku"

Mak, Ayah.....anakmu ini menyayangimu, harap ayah cepat sembuh dan mak tabah menghadapi dugaan.

3 ♥ cHenta:

OngZ@i M@laYa 77 said...

Insyallah ema....ami dn rakan2 yg lain akn sentiasa doakan kesihatan ayah...amin..

Anonymous said...

Amin. Harap sabar dan berdoa. Tumpukan pada study. Ema ni orang jb ke? Guinea pig female ada lg tak? Kalau ema balik jb sy nak beli dari ema.

Ema Teddy said...

diary ss :
a'aa org jb...buat mase skrg xde lg gps female utk dijual...nantilah kalau ada ema bawak balik jb.