Pages

Clicks Please

Sunday, January 3, 2010

Tahun Baru?

☆☆♥░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░♫░░☆☆ ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░░░░▓░▓▓▓░░░▓░░░░░▓░░░░♥☆☆ ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░♫░░☆☆ ☆☆░♥▓▓░░░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░♫░☆☆ ☆☆♫░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░░♥░☆☆ "

 Oyeah..2010. Tahun baru ape yang baru?http://emo.huhiho.com
Mestilah ade azam baru. Tapi bukan en.azam ye. Tahun 2010 ni aku harap akan lebih bermakna buat aku. Aku dah dakmo cedih2, nangis2, touching2, gado2(bkn yg mknn tu ea) haa..lagi satu aku nak usaha naikkan balik pointer cgpa aku untuk sem 4 nanti. dah 2 sem pointer aku menurun je.emm..nasib baik je x jatuh tersungkur ke belungkur. (korang tahu ke belungkur tu kat mane?hehe..belungkur tu ade kat kota tinggi la, johor bahru.) Iskh..iskh..sem depan dahla subjek agak ssh juga. Kalau x dapat rakan sekumpulan yg blh harap. Memang harapan aku leh hancur musnah la utk naikkan pointer.huhu. Tapi xpe sem 4 yang akan bermula 11 Jan 2010 ni aku akan berusaha sampai berjaya. Oyeahh !! Dengan penuh harapan nih.
http://emo.huhiho.com


0 ♥ cHenta: