Pages

Clicks Please

Sunday, January 17, 2010

Oh..seronoknye jalan2 (*-*)-smbgn cerita sblm ni

http://emo.huhiho.com
Ok2..entry ni adalah sambungan kepada:
Oh.seronoknye dapat duit banyak
http://emo.huhiho.com


hehe..semalamkan kitaorang g Mid valley..
Lepas je beli kamera dslr nikon dua bijik tuh..
Kitaorang pom rase..


!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
V
lapar
Jom pi Makan!!!
http://emo.huhiho.com

kitaorg pom g kat food court pastu
Order makanan la ape lagi..hehe..

ekceli..ape yang best sebenarnye..
Ade orang belanje kitaorg makan..

Tu yang fenting..ahaks
http://emo.huhiho.com

x
x
x
x
V


hui..tengok pinggan punyela besau gabak.
kalau aku tahu ade orang nak belanje..
aku amek makanan banyak2, yang sedap2 belake..uhuks..
tapi aku tak tahu mase tu..so itu je la yang aku amek..
http://emo.huhiho.com

Ok ni plak nampak cam sedap je kan?
!
!
V

Uuu..nyum..nyum....Mee kari dan mee ape ntah tu aku tak tahu nameye..hahak
http://emo.huhiho.com
Hahaa..lepas makan kitaorang masuk Jusco.
jalan-jalan punye jalan..
nampak lak sesuatu yang interesting.
Jom tengok gambo kat bawah ni 
scroll down please
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
V
Ok2 dah sampai
Inilah dia gambarnye...bunga kembar siam
x
x
x
V


Haa..kalau tak nampak tengok yang ni lak
x
x
x
V

Cantikkan bunga ni.
http://emo.huhiho.com

Tapi ape yang aku nak cerita sebenarnye..
aku nampak sesuatu yang tidak menyenangkan mata
adeh....KO ni tak tahu malu ke wei !!
emm..nak tahu ke ape dia?
korang tengoklah sendiri
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
V

http://emo.huhiho.com 
Klik je gambo tu kasi besar 
 

Haa...korang dah tengokkan..
so korang fikir la sendiri ape yang mereka berdua tu buat..


http://emo.huhiho.com
Ok itu saja cerita untuk hari ini.

Sekian
http://emo.huhiho.com
Peace NO war

5 ♥ cHenta:

mie said...

ayoyo!!!
comel plak tgk mknan tu..
pinggan beso, makanan skit...

tp gambo bwh tu mmg hot...
pesal xtangkap dekat2 lagi...
hehheheee

Irtiyah said...

salam
hoho.. memang mencemarkan pemandangan kan... iskh..

ema.razali said...

wow ! beli cmera ^__^

Ema Teddy said...

mie:
hohoo..ekceli ade video dh dizoom..heheh..cume x upload je.gambo tu mmg kecik sbb kamera hp xleh nk zoom..

Irtiyah:
Salam..memang..kt tpt awam pun blh..

ema.razali:
yup2 beli kamera dslr

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik