Pages

Clicks Please

Saturday, January 30, 2010

kebakaran Di Kg.Baru KL

Hari rabu yang lepas (27/01/2010), satu kebakaran mengejut telah berlaku di sebelah tempat aku tinggal. Lebih kurang pukul 2 or 3 gitu arr kejadian berlaku. Sebuah rumah usang terbakar dengan tidak tahu ape puncenye. Nasib baiklah xde orang kat situ, kalau tidak tak tahulah. Aku sempat mengambil gambar semasa kebakaran berlaku. So sila tengok gambar kat bawah ni. 

 
  
Api marak dengan cepat sebab angin bertiup
  
Mase ni bomba dah datang untuk memadamkan api
  
 
Inilah keadaan rumah yang terbakar tuh. Dah tinggal rangka je.

4 ♥ cHenta:

mie said...

isk isk...
skrg ni musim kebakaran kot...
nasib baik teddy xapa2..
risau gue...
hahahaaaa

nursarah said...

adakah kerana pemanasan global?..

Ema Teddy said...

Mie:
ehehee..teddy dok umh tinggi..cume takut runtuh je..huks..

nursarah:
x tahu lak puncenye..;p..maybe kot..

Irtiyah said...

salam
wah.. boleh jadi wartawan ni.. sesuai.. dengan dslr tu. hehe