Pages

Clicks Please

Wednesday, December 30, 2009

♥ Rindu Kat Chumelku ♥

Huhuk..hye kawan-kawan.
Hari ni ai nak cerita pasal mimpi malam tadi.
Malam tadi ai mimpi chumelku dah membesar macam rabbit.
uwaa...windunye kat chumelku ini..
untuk pengetahuan korang.
chumelku ini x dok ngan ai lagi..
mereka berdua ekor ini dok ngan papa angkat mereka..
sbb kat sane umah mereka berdua ekor lebih mewah, luas lagi seronok mereka dua ekor bermain.
dah berbulan ai x jumpe dan bermain ngan chumelku ini..
teringat kat kepala otak ai ni ngan telatah diaekor nih..
huhuu..chumelku.♥.
tunggu.....
nanti mgu dpn mama angkat pulang memanjekan kamu lagi..


 Chumelku Mocca ngah mamam ye..

 
alo..aloo...manjenye chumelku ini..so sweet ♥ ..

 
Chumelku Mocca & Choca..chumelkn?

3 ♥ cHenta:

zella said...

comel tp sy geli dgn haiwan berbentuk tikus heheh

Kaizo Teddy said...

hehe..mmg la sy pun geli nk pegang tikus. Tapi si chumel ok agi..mcm hamster jep..dulu mmbr serumh bela tikus putih. mmg sy x pernah sentuh pun. xsuke dan geli ngan ekor yg pnjg..euww..

nn said...

mmg comel!! :)