Pages

Clicks Please

Sunday, December 13, 2009

Familytime At Sg.Congkak

Orait...Salam kawan2..7hb Dis 2009 yang lepas kami sekeluarga ( Mom,dad,brother, kak ipar, sister & me) pergi berkelah . Ya..kami pergi berkelah (ceh mcm x percaye jep) disuatu tempat yang terletak di ampang. Namanya sg.congkak atau dekat signboardnye tertulis Taman Negeri Selangor. Sempat lak aku amik gambo papan tanda yang ade kat pintu masuk tempat tu. hehee..wat kenangan. Ye lah sbbnye..inilah kali pertama aku pergi berkelah bersama family. Hehee...setelah sekian lame aku dok fikir..camne yer perasaan yang cikgu aku dulu suh bayangkan..."berkelah dengan keluarga". Aku masih ingat lagi masa cikgu tu tanya aku, tapi aku x ingat plak mase tu soalan utk karangan atau ujian lisan ek..adess...kelupaan deh..tapi yang paling aku ingat cikgu tu tanye "Ceritakan pengalaman awak pergi berkelah dengan keluarga". mase tu aku hanya terdiam..aku x dpt plak nk jwb soalan cikgu tu..kesian btl ngan hidup aku nih. Sampai last2...cikgu tu tanye..."awk x pernah ke pergi bercuti or berrkelah ngan family?"..adess...ape yang aku nak jawab nih?..hati aku rase sebak lak..ahahaa...woit..pe ni..pebendalah yg aku cerita..hmm..ape kata korang tengok je lah gambo2 kat bawah ni.ye..itu lah rupenye berkelah bersame family...fun time beb..main air sungai yang banyok katok2..

Actually aku amik gambo yg ni mase nk balik pun

Haa..ni mase nak setting khemah ngan barang2 sume..wat bbq lah..besh2..

Inilah dia tapak perkhemahan kitaorg..besh x?siap pasang khemah tu..

wah...serabut..

haa...yang ini bab paling sedap dan berselera..ayam bbq dan ketam bakar..oyeah..

lepas habis makan ngan mandi sungai..it's photo2 time..

Inilah family saye..

Haa..ni sape lak ni?...lu fikir la sendiri ye..

Bila dapat kuar outing ngan family macam ni..barulah rase happy family..oyeah..besh2..pasni kalau aku dah keja..leh la aku bawak family g jalan2 plak..besh2..ok guys and gals..daa..daa...aku sememangnye x pandai untuk bercerita nih..;p

4 ♥ cHenta:

Irtiyah said...

Salam

Bestnye ... :D

OngZ@i M@laYa 77 said...

Beshnye dapat g bercuti... :D kem salam mumdad yerh..

OngZ@i M@laYa 77 said...

Opps! jap2 ada lagi...hehe!
Nampak manis bila pakai tudung :D

Ema Teddy said...

hehe..mmg best bersantai...:D