Pages

Clicks Please

Saturday, September 26, 2009

Yeaa..

Kul 8 lebih tadi, aku selamat sampai kat umah KL. Aku memang dah jangka dah..xde sorang pun housemate yang dah balik. So, nampaknye malam ni aku sensorang je arr kat umah. Seperti biase mesti akulah orang yg pertama balik umah kat plaza ni. Hmm..kelaparan pulak sebab petang tadi x makan agi. Hmm..ape la yang nak dimasak agaknye. Dahla kebosanan sensorang kat umah. Aku pun mentenet je arr..update blog ni. Check email laa, facebook la,tagged la.. men game laa..Nasib baiklaa ade broadband ni..kalau x..bosan tahap gaban la aku hari ni. Syok2 tulis...ase cam ngantok lak. K lah daa...aku nak titon dulu...Gud nyte kawan2..

2 ♥ cHenta:

Irtiyah said...

Salam

Letaklah gambar awak masa raya tu. Comei.

Kaizo Teddy said...

Salam juga..
Gambo x edit agi...nantilah :D