Pages

Clicks Please

Wednesday, September 30, 2009

Letihnye~~

Hari ni sangat letih sebab satu hari dok settelkan props untuk subjek professional communication. Satu hari jugak aku tak makan. Hmm...lapar tu..asyik minum air je. Dahtu ketensionan aku satu hari ni sebab lecturer nak assessment 20% markah daripada animatic. Hmm..lagilaa tension sbb aku tak siap agi. Huhuu...dah tu dua kelas aku tak masuk hari ni. Dah wat andaian yang mungkin tepat pointer aku sem ni pun akan jatuh tersungkur. Hmm..macam mane ni? Sem ni aku rasekan semuanya tak sempurna. Semuanya teruk. Assignment banyak yang tertangguh. Memang kelemahan salah satu kelemahan aku adalah untuk melukis secara manual. Adoi..susah untuk aku membayangkan situasi yang nak dilukis di atas sehelai kertas.. stuck terus kepala otak aku ni. Hmm..jap agi aku nak wat keje sampai siaplah. Kena struggle coz kalau x sumenye musnah.

1 ♥ cHenta:

f|rd4szLer said...

sabar2 pelan2 kayuh u. i pun lebih kurang gak