Pages

Clicks Please

Saturday, October 3, 2009

Kisah UniKL Language Day 2009 Part 1

Date : 29 ,30 Sept until 1 Oct 2009
Location : Sogo and UniKL City Campus Level 10, 12

Buy Props

Firstly, aku, cma, fara and Ina g Sogo untuk beli barangan props. Pas beli-beli barang je, Kitaorang pon balik jalan kaki je bawak barang2 tu sume. Tak amik gambo lak mase tu. Hehee..


Design a Taxi Model

taxi

Beginilah rupe bentuk teksi yang aku buat...geh3...saje je aku lukis cam tu "teksi hantu". Aku lukis ade pocong ngan hantu raye bawak teksi sbb aku tension sgt..


Photobucket
Ni untuk logo teksi...

Photobucket

Aku sedang menampal tayar teksi..


Photobucket

Ni rupe teksi yang dah siap di potong dan tampal...teksi ni leh lipat2 tau..


Photobucket

Cik Fara ngah pasang lock untuk window..hehe..siap ade lock agi tuh teksi kitaowg

Photobucket
Cik Ina ngah nak tampal kertas warna kat tayar..

Photobucket
Tadaa...Comey x teksi kitaowg?

Photobucket
Siap ade no plat tu..SL01. S for Suguna..hihihii...L01 for group kitaowg

Photobucket
Ni logo untuk tepi teksi..

Photobucket

Lepas je siap sume. Then...time tu snap2...

4 ♥ cHenta:

f|rd4szLer said...

yeah ada entri baru! =)

Irtiyah said...

Salam

Cantik ar teksi tu. Ingatkan hantu tu sebahagian dari assignment hehehe.

Ema Teddy said...

Firdaus : Heheh entry sempena language day yang baru2 ni kat kampus.

Kak Irtiyah : Salam juga. Heheh susah payah wat teksi tu..akhirnya group kitaorang dapat no.1 mase perfomance hari jumaat lepas...yeah..

Irtiyah said...

Wah... tahniah. Mesti jadi kenangan indah. :) berbaloi-baloi.