Pages

Clicks Please

Thursday, August 13, 2009

Hari ini tengok kartun

Hari ini kerajinan aku untuk meng-update blog begitu terselah sekali.Geh3.. Kali ni aku kembali ke pangkal jalan. Aku nak citer pasal animation. Hari ni kelas aku 1 subjek je, aku pulak sangatlah rajin g kelas character design tu sebab En.Lie (name samaran lecturer aku) kata nak bagi assignment baru. Sebelum dia buat kitaorg tertido kat dalam kelas time lecture. Dia ade show kat kitaorg short movie ni.. Haa..nak tahu ape dia..jom la layan video kat bawah ni..




Ape pendapat korang?Klaka x?Hax2...bestkan kartun stop motion nih. Actually citer tu tajuknye Shaun The Sheep. Ade banyak episod lagi tapi aku x dapat nak show semua la. Kartun tu memang best la..Kalau korang stress..tengoklah cerita tu. Mesti hilang stress korang.

0 ♥ cHenta: