Pages

Clicks Please

Sunday, July 19, 2009

Webcam oH webcam

Yioss!! ape story hari ini?Ya, hari ini kita story tentang jalan-jalan. Hehee..hari ini happy sangat sebab aku dapat kuar jalan-jalan lagi ngan kembar aku nih. Tiga hari kot kitaorg dapat jumpe dan kuar g jalan2 dalam bulan ni. Actually kitaorg bajek dalam sebulan boleh jumpe sekali je coz masing2 nak save budget bulanan. Almaklumlah, kami ni masing2 study lagi. Elaun bulan2 berape la sangatkn..Hihihii..

So kembali kepada story hari ni, hmm..mula-mula lepas je kembar aku ni sampai kat depan umah aku yang tinggi dan besar ni. Kitaorang g makan kat kedai nasi beriani kat kg baru tuh. Nama restoren tu lupa la plak..tapi nasi beriani gam JOhor ni mmg top la. Pastu lepas je kembar aku ni kenyang melantak (heheh), Kitaorang pun bertolak la g ke KLCC lak.Mula-mula tu ingatkan kat KLCC ade PC fair. Rupa-rupanya kembar aku ni dapat salah information daa. Heheh..padan muka dia. ;pweek. Kononnye nak cari webcam kat PC fair tp last2 cari kat low yat je..Hahah..but sebelum g low yat tu kitaorg sempat lg snap2 piccas and jalan-jalan kat taman Klcc tuh.Hee..jom kite tengok kat bawah ni.



Nie la antara pic yg di snap..heheh..Peace!!

Cuace mase tu memang panas . So, kitaorg dah x sanggup nak jalan2 kat taman tu lagi coz baju pun dah basah ngan peluh je..Hee..Then, kitaorg pun bertolak la g ke plaza low yat lak..nak cari webcam untuk dak muchuk srg nih. (Ngade2 je nak webcam jugak ;p). Pastu dah sampai low yat tuh..punyelah lame dak muchuk ni nak cari webcam tuh. Fuh..cari nak yang top brand je..pastu last-last beli jugak webcam yang cam aku nyer.. Dia nie memang sume nye nak same je..sibok je.. Meh kita tengok macam mane rupe bentuk webcam yang dia beli tuh. Jeng..jeng..jeng....

Haa.inilah dia rupenyer..webcam pinky love. Same lah ngan aku punye. Sbb tu aku cakap dia ni kembar aku..sume barang nak same..handphone pun pink jugak dulu..;p.

Actually bukan setakat webcam je yg dibeli. Aku pun sempat gak terbeli speaker Logitech RM35. Huhu..nak tengok muvee kat lappy punye pasal la nie. Tak pasal2 terbeli speaker. Hmm..tapi xpelahkn dah beli. Lagipun speaker tuh best gak soundnye. Leh la aku pasang lagu kuat2 pasnie..heheh..;p

Hmm..pas je beli barang2 tu kitaorang pun bertolak pulak g tasek titiwangsa untuk jalan2 sambil snap2 piccas lagi. Memang dah hobi aku tuh snap2 pic.heheh..Meh kita tengok pic kat bawah ni..


pic terpaksa delete


Pastu lepas je snap2 gambar kat tasek titiwangsa, kitaorg pom bertolak balik ke kg baru untuk makan. Kali ni restoren pilihan kitaorg adalah restoren The Ship. Heheh..mula2 saje je nak try makanan kat sini. Kitaorang pun orderlah fish n chips, rice n beef hot plate, air tembikai ngan air mango. Fuh, bila order sampai je..ape lagi kitaorg pun melantak la..rase2 plak sedaap..so..len kali leh la g lagi makan kt situ. Harganye pun berpatutan gaks..Kalau g makan kat situ rasenye x rugi pun coz air buah-buahan mmg kaw2 punyelah..

Lepas je makan..x kn cepat sangat nak balikkn..kitaorg pun g sambung agi. kali ni g ronda2 plak kat area bukit bintang. Pastu ternampak plak mangkuk besar nih kat depan pavillion.. Korang nak tahu ke ape mangkuk besar yang kitaorg jumpe tuh..Moh kite tengok kat bawah ni..


Haa..kat belakang tuh la mangkuk besarnye..hee


Oklah, aku pun dah mengantok nih..Dah pukul 2.12 pagi pun. Heheh..CAmat malam. To be continued di lain entry....

0 ♥ cHenta: